Юридичні особи можуть призначати належного користувача онлайн. Запрацював Кабінет водія для бізнесу.
Отримайте будь-які водійські послуги в електронному кабінеті водія швидко та зручно
- 421720Замовлено послуг всього
- 686Замовлено послуг вчора
- 71931Доставлено послуг поштою
- 92197Водійських посвідчень замінено
- 24879Замовлено індивідуальних номерних знаків
Офіційна платформа
Розробник порталу ДП Інфотех є офіційним партнером та представником послуг Головного сервісного Центру МВС
Зручність
Зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, в якому ви зможете замовити послугу в декілька кліків
Великий перелік послуг
Можливість отримати більшість популярних послуг прямо на сайті не виходячи з дому
Доставка
Ви можете замовити доставку нового посвідчення водія або індивідуальних номерних знаків на ваше відділення пошти або навіть додому
Актуальність
Найактуальніші дані та своєчасні сповіщення щодо ваших водійських документів, страховок та багато іншого
Безпека
Авторизація в кабінеті відбувається з використанням вашого електронного цифрового підпису, тому ніхто окрім вас не бачить ваші дані
- БезкоштовнаАктуальна
Водійські документи та індивідуальні сповіщення
Найактуальніші дані та своєчасні сповіщення щодо ваших водійських документів, страховок та багато іншого
Докладніше - БезкоштовнаПлатнаАктуальна
Перевірка транспортного засобу
Перевірити історію транспортного засобу тепер можна і в кабінеті водія. На вибір два варіанти: базовий (безкоштовний) та повний (платний)
Докладніше - ПлатнаПопулярна
Замовлення індивідуальних номерних знаків
Можливість замовити індивідуальний номерний знак з доставкою
Докладніше - ПлатнаПопулярна
Відновлення та обмін посвідчення водія
Якщо строк дії вашого водійського посвідчення закінчився, або ви його загубили, то відновити його тепер можна в кабінеті та ще й з доставкою поштою
Докладніше - БезкоштовнаБестселер
Ваш автопарк
Документи, дані та історія всіх реєстрацій ваших транспортних засобів та інформація про стан іхнього страхування, належного користувача тощо
Докладніше - ПлатнаПопулярна
Продовження терміну зберігання номерного знаку
Залишили номерний знак на зберіганні? Тепер можете продовжити термін його зберігання та оплатити цю послугу прямо в кабінеті
Докладніше - ПлатнаНабирає популярність
Замовлення страхового полісу
Зараз існує багато можливостей замовити стахування, але чому не зробити все в одному місці? Та й не тільки собі, а ще на машини дружини, чоловіка, бабусі та кота
Докладніше - ПлатнаПопулярна
Бронювання номерних знаків
Відтепер ви можете забронювати номерний знак прямо в Кабінеті Водія.
Докладніше - ПлатнаБестселер
Повторна доставка посвідчення водія
Замовте повторну доставку посвідчення водія, якщо ви не змогли забрати його з першого разу.
Докладніше - ПлатнаАктуальна
Штрафи
Всі актуальні дані щодо ваших правопорушень з можливістю оплатити шраф не виходячи з кабінету
Докладніше - БезкоштовнаПопулярна
Керування належним користувачем
Послуга, з допомогою якої ви можете призначити, скасувати або попросити призначити вас належним користувачем
Докладніше
Зміни в роботі Сервісних центрів МВС в Харківській, Полтавській та Сумській областях
Деталі у новині
Замовлення страхового поліса
- 1. Для кого замовляється страховий поліс?
Придбати страховий поліс ви можете:
- для себе;
- для іншої людини
- 2. Які переваги замовлення страхового полісу через Кабінет Водія?
Власник авто може онлайн самостійно заповнити форму та обрати страхову компанію без звернень у територіальний сервісний центр МВС, та не витрачаючи час на пошуки найвигіднішої пропозиції.
- 3. Які документи необхідні для оформлення страхового полісу?
Вам знадобиться:
- паспорт (документ, що засвідчує особу);
- РНОКПП;
- документи на пільгу (за наявністю пільги).
- 4. Який термін оформлення страхового полісу?
Термін оформлення: онлайн миттєво.
- 5. Де отримати стаховий документ?
Документ надсилається страхувальнику в електронному вигляді у форматі PDF на зазначену електронну адресу, або його можна завантажити у розділі "Мої послуги" в Кабінеті Водія
- 6. Чи можливо додати страховий поліс в Кабінет водія?
Так, звичайно!
Якщо ви оформили страхування на сторонньому ресурсі, ви можете додати дані про нього онлайн у Кабінеті водія.
Штрафи
- 1. Як cплатити штраф?
Електронний кабінет водія лише відображає інформацію, котра міститься в реєстрах МВС.
Оплатити штраф ви можете як з Електронного кабінету водія.
- 2. Як дізнатись, що штраф успішно погашено?
Якщо все коректно, то статус штрафу одразу відобразиться як «Сплачено». І через декілька днів, статус буде змінено на "Погашено".
- 3. Не відображається оплата, деталі про постанову чи не змінюється статус оплати. Що робити?
Якщо ви зіткнулись з проблемою відображення та оплати постанови, дії наступні:
- якщо Ви оплачували постанову в Електронному кабінеті водія, то інформація оновлюється протягом декількох хвилин;
- якщо ж Ви оплачували постанову на іншому ресурсі, рекомендуємо перевірити правильність введеного призначення платежу.
- якщо у вас не відображається постанова, або так і не змінився статус оплати, рекомендуємо звернутись до Депатраменту патрульної поліції: [email protected]
Замовлення індивідуального номерного знаку
- 1. Для кого виготовляємо Індивідуальні номерні знаки?
Індивідуальний номерний знак виготовляється для автомобіля чи мотоцикла на замовлення його власника.
ІНЗ виготовляються і закріплюються за транспортним засобом як додаток до державного реєстраційного номера та діють виключно на території України.
- 2. Який термін виготовлення індивідуальних номерних знаків?
Термін виготовлення індивідуальних номерних знаків складає 30 робочих днів з моменту передачі затвердженого макета ІНЗ виробникові.
Термін виготовлення індивідуальних номерних знаків з урахуванням організації доставки складає 40 робочих днів.
- 3. Де можна забрати Індивідуальний номерний знак?
Доступно два способи отримання:
- у Сервісному центрі МВС (м. Київ, вул. Мрії, 19);
- у відділенні Нова пошта.
- 4. Які особливості отримання індивідуального номерного знаку?
Увага! Після отримання комплекту виготовлених індивідуальних номерних знаків необхідно звернутись до територіального сервісного центру МВС для внесення змін у свідоцтво про реєстрацію ТЗ
Закон України «Про дорожній рух»
Наказ МВС від 11.03.2016 №174 у редакції наказу МВС від 26.12.2019 № 1058 «Про затвердження Порядку замовлення видачі та обліку номерних знаків транспортних засобів, що виготовляються на індивідуальне замовлення їх власників»
Керування належним користувачем
- 1. Хто такий Належний користувач транспортного засобу?
Взяли, або віддали в користування авто? Послуга дозволяє отримати законні підстави для користування транспортним засобом, що належить іншій особі.
Чим корисна ця послуга?
Відповідальність за порушення безпеки дорожнього руху покладається на водія, а не власника транспортного засобу. - 2. Що необхідно для призначення належного користувача?
Хто може подати заявку і як?
- Належний користувач онлайн у Кабінеті водія;
- Власник ТЗ онлайн у Кабінеті водія.
Необхідний перелік документів:
- Паспорт (документ, що засвідчує особу);
- РНОКПП;
- Посвідчення водія.
Для підтвердження заявки потрібні обидві сторони. Власник ТЗ має зайти у свій Кабінет водія та підтвердити послугу. Обидві сторони підписують заявку КЕП.
- 3. Як відмінити належного користувача?
Відмінити послугу може лише власник транспортного засобу.
- 4. Яка вартість послуги?
Дана послуга надається безкоштовно
- 5. Скільки триватиме оформлення належного користувача?
Після того, як ініціатор заяви про призначення та майбутній належний користувач підтвердять свої заяви в Електронному кабінеті водія необхідна іще 1 доба на оформлення
- 6. Не виходить призначити належного користувача. В чому причина?
- За даним транспортним засобом уже закріплено належного користувача. Для 1 транспортного засобу можна призначити лише одного належного користувача.
- Транспортний засіб оформлений на юридичну особу, замовити послугу в Кабінеті водія онлайн неможливо. В такому випадку рекомендовано звернутись у ТСЦ МВС для оформлення послуги.
Продовження терміну зберігання номерного знаку
- 1. Як замовити послугу?
Для продовження терміну платного зберігання номерного знаку необхідно ініціювати відповідну електронну послугу в кабінеті водія не пізніше закінчення строку зберігання номерного знаку
- 2. Яка вартість послуги?
Зберігання номерних знаків коштує 9 грн за добу (без урахування ПДВ). Зверніть увагу - після закінчення терміну оплаченого зберігання, завчасно подбайте про продовження резерву, в іншому випадку Ви ризикуєте втратити номерний знак.
- 3. На який термін можливо подовжити зберігання номерного знаку?
Ви можете обрати будь-яку наступну дату або поточну, коли ви робите замовлення послуги
- 4. Чи можливо змінити місце отримання номерних знаків?
Передача номерних знаків, які знаходяться на відповідальному зберіганні, до інших територіальних сервісних центрів МВС не передбачено законодавством
Забрати номерний знак ви зможете саме в тому сервісному центрі, на якому він зберігається.
- 5. Чи можливо змінити транспортний засіб для закріплення державних номерних знаків?
Номерні знаки, що знаходяться в територіальному сервісному центрі МВС на відповідальному зберіганні, за умови відповідності їх інформаційного змісту щодо адміністративно-територіальної належності, порядкового номера та серії встановленим вимогам можуть за зверненням власників перезакріплюватися за іншими транспортними засобами, придбаними таким власником або його дітьми, іншим із подружжя, батьками (за умови документального підтвердження таких родинних відносин відповідно до законодавства).
Відновлення та обмін посвідчення водія
- 1. Як відновити посвідчення водія?
Відновити посвідчення водія можна декількома способами:
- В Електронному кабінеті водія;
- У територіальному сервісному центрі МВС.
- 2. Який спосіб доставки та як довго чекати на виготовлення посвідчення водія?
Спосіб доставки обирається на етапі оформлення послуги.
У разі доставки національним поштовим оператором, термін виготовлення посвідчення водія, включаючи організацію логістичних послуг, складає 10 робочих днів.Якщо спосіб отримання - самовивіз із територіальних сервісних центрів МВС, термін виготовлення до 5 робочих днів. Якщо послуга у статусі «Виготовлено», або «Опрацьовано», можна без попереднього запису звертатись у Сервісний центр та отримати документ.
- 3. Яка вартість послуги по Україні?
Вартість послуги складається з двох частин:
311,00 грн - послуга виготовлення документу;
294.00 грн - організація логістичних послуг. - 4. Чи може хтось отримати посвідчення водія замість мене?
Отримати посвідчення водія може тільки власник під особистий підпис і з документом, що посвідчує особу.
Як оформити Е-посвідчення
- 1. Що таке Е-посвідчення?
Е-посвідчення - альтернатива пластиковим фізичним документам.
Цифрова копія посвідчення водія, яка оформлюється за аналогією пластикового документу та економить час, так як не потребує очікування виготовлення послуги.
Важливо! Документи в Електронному кабінеті водія є цифровою версією водійського посвідчення, а не альтернативними документами.
- 2. Як оформити Е-посвідчення?
Оформити Е-посвідчення ви можете онлайн у Електронному кабінеті водія
- 3. Скільки очікувати на оформлення Е-посвідчення?
Послуга буде оформлена після перевірки та погодження заявки адміністратором ГСЦ МВС. Орієнтовно, 2 дні.
- 4. Яка вартість послуги?
Послуга коштує 26 грн + банківський збір
- 5. Де я можу переглянути Е-посвідчення?
Е-посвідчення відобразиться у Електронному кабінеті водія та інших електронних сервісах.
Перевірка транспоpтного засобу
- 1. Як швидко я отримаю інформацію про транспортний засіб?
При пошуку за ПІБ інформацію про транспортний засіб ви отримуєте миттєво у вигляді документа у форматі PDF
При більш детальному пошуку за VIN-кодом інформація буде доступна після підтвердження оплати
- 2. Для чого перевіряти транспортний засіб?
Послуга дозволяє онлайн перевірити авто за VIN та ПІБ.
Яку інформацію можна отримати:
- дата першої реєстрації;
- кількість попередніх власників;
- дата останньої реєстрації ТЗ;
- місце проведення останньої реєстрації (ТСЦ);
- марка;
- модель;
- рік випуску.
Бронювання номерного знаку
- 1. Як скасувати бронювання?
Бронювання буде скасоване автоматично:
- якщо Ви не здійснили оплату протягом 1 год;
- якщо Ви здійснили оплату і не забрали заброньований номерний знак у відповідному територіальному сервісному центрі протягом 10 діб
- 2. Як побачити перелік номерних знаків, доступних до бронювання?
Ви можете скористатись послугою "Бронювання номерних знаків" покроково та, слідуючи підказкам, ввести один або декілька бажаних символів, після чого вам відкриється випадаючий список доступних номерних знаків.
- 3. Як отримати квитанцію про оплату послуги бронювання номерного знаку?
Після того, як статус заявки зміниться на Опрацьована, квитанція про оплату послуги буде доступна до вивантаження в розділі Мої послуги
- 4. Яка вартість послуги?
Послуга онлайн-сервісу складає - 120 грн
Вартість номерного знаку залежить від обраної комбінації.
При цьому додатково сплачується зберігання заброньованої комбінації 10,80 грн за добу та вартість матеріалу виробу (сплачується при реєстрації в Сервісному центрі МВС)
Як додати посвідчення водія в електронні сервіси?
- 1. Чому не відображається посвідчення водія?
Електронний кабінет водія автоматично інтегрує інформацію з Єдиного державного реєстру транспортних засобів у систему.
У разі, якщо ваш документ не відображається в електронних системах, це означає, що недостатньо оцифрованих даних для його відображення.
- 2. Що робити, якщо не відображається посвідчення водія?
Для вирішення ситуації, яка склалась, рекомендовано написати офіційне звернення до ГСЦ МВС на електронну адресу [email protected]
З дотриманням вимог заповнення Форма для подання електронних звернень громадян - 3. Як швидко опрацьовують звернення?
Термін розгляду звернень - 30 днів.
Як верифікувати документи онлайн?
- 1. Не відображається документ у електронних сервісах або змінились особисті дані. Що робити?
Послуга "Верифікація даних" наразі відсутня в Електронному кабінеті водія.
У разі, якщо Ваш документ не відображається в електронних сервісах, або змінились особисті дані, була заміна документів, що посвідчує особу, або не відображається фото, рекомендуємо звертатись у найближчий Сервісний центр МВС для оновлення даних.
Які можливі причини відмови у наданні послуги?
- 1. Куди звертатись у разі відмови в наданні послуги?
Заявки на послуги опрацьовують адміністратори ГСЦ МВС.
У разі, якщо ви замовили послугу і через деякий час отримали відмову, ви можете переглянути деталі в описі відмови, або написати офіційне звернення до ГСЦ МВС на електронну адресу [email protected]
З дотриманням вимог заповнення Форма для подання електронних звернень громадян. - 2. Який термін опрацювання звернення?
Термін розгляду звернень - 30 днів.
- 3. Який порядок повернення коштів?
При замовлені послуги кошти резервуються на Вашому рахунку до моменту погодження заявки адміністратором Сервісного центру МВС.
Тому, коли адміністратор відхиляє заявку - кошти автоматично повертаються на Ваш рахунок.
Важливо! Просимо уважно перевіряти суму коштів на рахунку, з якого була здійснена оплата за послугу.
На жаль, банкінг не завжди відображає цю операцію.
Кабінет Водія для Бізнесу
Онлайн-послуги Сервісного центру МВС для юридичних осіб
- Призначення належного користувача
- Скасування належного користувача
- Отримання інформації про транспортний засіб
- Історія реєстрацій транспортного засобу
- Перевірка та оплата адміністративних правопорушень
Що треба, щоб почати користуватись кабінетом водія?
Тільки ваше бажання та будь-який електронний цифровий підпис. Це може бути Дія або будь-який банк, який підтримує BankId